13 minuter kvar.

Snart fredag! Har längtat så sjukt mycket efter den här helgen. Inte för att jag ska göra något kul utan för att jag är ledig och kan göra precis vad jag vill. Ska faktisk gå till skolan imorgon, har bara en lektion mellan 10 och 11 så det ska jag väl orka.. Efter skolan ska jag möta Mami och åka till stan och shoppa lite :) Vid 5 ska jag jobba, kan verkligen inte säga nej så blev uppraggad på jobbet idag, crappy! Ska i alla fall bara jobba i två timmar så det är lugnt.
Efter jobbet tänkte jag kolla om Petrus ville möta mig i gullmars och sola, måste ju vara brunis i helgen.. Sen blir det skynda hem och äta och duscha så jag kan gå ut och roa mig! Har dock ingen jävla aning om vad jag ska göra, vet inte vad jag har lust med.. Typ första helgen på sjukt länge jag är ledig och då har alla massa konstiga saker för sig. Why is that? Sabina ska till Paris, Chanette till sin kusin, Sandra jobbar heeela helgen, Amanda ska på 18-års fest, Thessa har opererat tån.. och ja, det är väl typ så många vänner jag har. Hahaha, nä men orkar inte gå ut med någon ansträngande.. Allvarligt, ni vet hur jobbigt det är att träffa folk man inte umgås med så ofta.. Man måste vara så över-taggad på någon sätt. Nej det orkar jag inte.
Men äh, jag är ganska säker på att jag hittar något kul att göra. Nu ska jag gå ner och tvätta mitt vackra lilla ansikte sen sova, puss och gull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0