All I want for christmas.

Jag har verkligen alltid älskat julen. Har alltid varit den första i familjen att vilja köpa gran och ta fram julstjärnor, baka pepparkakor och lussebullar och allt annat som hör till.. Men den här julen känns verkligen inte som en äkta jul. Varför? Jag tror att det är en blandning av att det inte är snö på marken och att jag inte har haft tid att längta efter julen för jag har längtat så mycket efter att ha familjen samlad. Men nu tänker jag såhär.. På tisdag kommer hela familjen vara samlad här hemma och med lite tur ligger det snart snö på marken. Kommer det då inte bli världens bästa jul?

Kommentarer
Postat av: Sanna

det kommer bli varldens basta jul med eller utan sno!! for vi kommer ju va tillsammans <3

2009-12-10 @ 01:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0