Blev lite tight med tid helt plötsligt..

Haaallu!
Hittade inga julklappar idag, bara massa fina saker till mig.. Som vanligt. Den här gången va jag i alla fall duktig nog att inte köpa något, dreglade bara lite efter det.
Kom på för någon timme sen att det är fredag imorn.. Liksom what? Jag har legat hemma hela veckan så jag va helt inställd på typ måndag, möjligtvis tisdag. But you won't see me complaining!

Imorgon blir det utgång av något slag. Pratade med Chanette idag och hon ville bara dra till Söderhof och ta några öl, samma sak med Sandra så det blir nog så.
Asså jag längtar så mycket tills på tisdag så jag gjorde ett schema för fredag till tisdag, liksom.. come on?
Haha lägger upp det sen. Nu måste jag springa till tunnelbanan för annars kommer Amanda peta ut mina ögon..
Puss och kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0