Bojan Djordjic

Jag är fortfarande sjukt sliten men är i alla fall inte full längre. Haha jag känner mig verkligen mosig. Tänkte berätta lite om igår.. Vi började kvällen hemma hos Jelena, det blev en hel del vin och ett par glas vodka/redbull innan vi drog vidare in till Stan. Linda va bjuden till Pilot på någon champagne-bjudning så vi drog dit och drack varsitt glas champagne, gratis är bäst haha. Stannade inte där speciellt länge utan drog vidare till ett ställe där Jelena brukar jobba. Gissa vem som va där? Bojan Djordjic! Både han och hans kompis va jättetrevliga så vi stog och pratade med dom typ hela kvällen. Dom bjöd på massa goda drinkar så minnet är lite svagt men tror vi fick några bra bilder. Linda har kameran så får se när hon laddar upp dom :) Lyckades även ta en autograf till min storebror, större AIK-fan får man leta efter.

 

Trotts att jag blev aningen för full så va det en otroligt lyckad kväll! Lägger upp bilderna så fort Linda laddat upp dom. Nu, sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0