Första julklappen köpt.

När jag kom hem från IKEA för typ 3 timmar sen va jag så sjukt trött så jag åt, duschade och somnade. Hade sovit tills imorgon men blev väckt av att min telefon ringde. Ikväll blir det bara att vara hemma, känner mig helt förstörd.
För övrigt fick Godisen världens finaste små lakan till sin säng, han kommer älska att det är massa fiskar på dom. Jag köpte en julklapp till honom idag också men vill inte skriva vad det är eftersom hans lilla mamma är inne här och kikar ibland..
Nu ska jag byta om till dom mysigaste kläderna jag kan hitta och krypa ner i min stora sköna säng!
Pussar och kramar.

Kommentarer
Postat av: Sanna

jajamensan morsan e har o kikar ibland.. godisen har kopt med en lite julklapp till dig ocksa :)

2009-12-09 @ 00:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0