I've got this good feeling.

Oj va seg jag har varit på att uppdatera här.. Sen Syster och Godisen kom hem har jag inte riktigt haft tid bara. Det är hur mysigt som helst att ha dom här!
Och jag är så sjukt glad! Den 16:e Januari är chansen gaaanska stor att jag åker till Gran Canaria med världens bästa Sabina. Vi kommer ha så galet kul! Jag har sparat pengar och får lön på onsdag och förhoppningsvis pengar i julklapp så jag är helt säker på att jag kan åka, inväntar bara att Sabina ska få sitt lönebesked.. Hoppas hoppas hoppas och hoppas på att vi ska kunna åka. Tänk er 1 vecka i värmen och partystaden Playa del Inglés med en av dina bästa vänner, det kan inte bli annat än underbart.
Ikväll ska jag ut och käka middag och kolla på bio, det blir New moon. Till middag blir det nog sushi, har en liten fundering på kina-buffé men det brukar sluta med sushi i alla fall, hihi. Nu ska jag fixa mig. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0