Längtar.

Hello!
Efter att ha tagit ett långt skönt bad imorse åkte jag till skarpnäck och träffade Volkan, hans pappa har köpt en restaurang så va ju tvungen att åka och äta :) Stannade där i någon timme sen följde jag med P till nacka och kollade på tv och tv-spel, kollade även lite på kläder men jag hittade inte ett skit. Kom hem runt halv nio men hann inte mer än komma innanför dörren innan Amanda ringde och ville ta en promenad.. Mötte henne vid tunnelbanan och gick och tog en öl och snackade lite skit. Alltid mysigt.

Saknar sommaren så jag dööör. Man är brun och fin och kan vara ute hela kvällar i korta klänningar och dricka goda drinkar. Åååh, ge mig!

Nu sitter jag hemma i sängen och äter godis och kollar på Law & Order men snart måste jag sova eftersom jag har bajspraktik imorgon.. Som tur är kommer Sabina förbi på eftermiddagen och ska få en klippning :) Neeej, nu ska jag lägga mig under täcket och varva ner lite! Puss och kram, och godnatt får det också bli. Skriver imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0