One in a million.

Min kväll igår bestod av tv-spel, cola och grönsaker med dip! Det är faktiskt tusen gånger godare med grönsaker än chips och dip, för att inte tala om nyttigare..
Idag efter jobbet tog jag en sväng i Globen och hittade den här söta klänningen till Jessicas dotter.
Efter jobbet åkte jag och köpte sushi, bästa!
Syster ville se snön :) By the way, 2 dagar kvaaar!
Nu sitter jag bara och väntar på att min storebror ska åka in till stan så jag kan gå ner i hans rum och spela tv-spel, blir helt besatt när jag väl börjar hihi. Mamma och pappa är hos några kompisar så det är lugnt och skönt här hemma ikväll, mys. Skulle ju träffat Jessica idag men hon ringde aldrig så det får bli i veckan.

Kommentarer
Postat av: Sanna

oj du skoja inte! det e ju sno pa riktigt! :)

2009-12-13 @ 04:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0