This is it.

Jag har verkligen inte orkat ladda upp några bilder så dom kommer upp i veckan. Var ju ute och tog ett par öl igår så fick bara 4 timmars sömn inatt, trött som satan. Imorgon ska jag till praktiken och ta en kund på morgonen men efter det ska jag åka till stan och förhoppningsvis köpa ett par nya vinterskor. Hade tänkt köra på converse (och uggsen ifall det blev riktigt svinigt) men insåg idag att det kommer inte hålla.. Nu ska jag krypa ner i sängen tillsammans med en godispåse och hoppas på bra tv-program! Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken söt blogg :D

ta hand om dig!

2009-12-17 @ 01:51:23
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0