Tonight was supposed to be a good night.

Åh, jag blir så jävla arg. Började precis bli frisk ju och så bara vänder det till att jag mår galet dåligt igen.. Så nej, det blir ingen utgång ikväll. Försöker tänka positivt "jag sparar i alla fall pengar" men allvarligt, jag bryr mig inte. Ville verkligen gå ut och bara hänga med vänner. Jaja, det får bli på måndag.

Imorgon kväll ska jag åka hem till Jessica och mysa galet. Lär väl bli en kväll fylld av cola, chips och skvaller som vanligt. Me like! Hon fick en liten bebis för några veckor sen som jag nu äntligen får träffa också.. Måste nog springa in på någon affär i Globen innan jobbet imorgon och köpa en liten välkommen till världen present. Några förslag? Annars blir det väl någon gullig liten klänning bara.
Den här söta nappflaskan ska hon få också!
Ska försöka komma ihåg kameran imorgon så ska ni få se både presenten och bilder på lilla tjejen!
Nu - Idol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0