1 december!

Äntligen är det december, varför får jag sån myskänsla på hela den här månaden? Är det bara jag?
Nu är i alla fall färgningen klar och resultatet blev skitbra. Älskar tjejer med ljusa ögon och rödbrunt hår, så sjukt snyggt.

Nu sitter vi i soffan och kollar på film och äter chips, dip och dricker hallonsoda! Mums! Imorgon ska jag möta upp en kär vän och äta sushi :) Jag längtar tills på onsdag också, då ska Sabina komma till min praktik så jag kan klippa henne och sen ska vi väl ta en promenad eller något.. we've got a lot of catching up to do!
Nu är det nog bäst att jag ger filmen lite uppmärksamhet om jag ska fatta någonting.. Puss och godnatt!


Svårt att se hårfärgen på den svartvita bilden va? Haha får lägga upp en bättre bild på henne imorgon när det är torrt och så. Men ni ser att utväxten är borta i alla fall va? Wohoo! Och nej, jag vet inte vad Therese pysslar med på bilden haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0