22 november.

Hej hopp!
Idag va det meningen att jag skulle sova länge och skönt men fick istället jobba imorse, eller mja, klockan 2. Efter jobbet åkte jag hem och kollade runt lite på internet efter någon skön vinter jacka.. Hittade några fina men inga direkt perfekta. Men för ett tag sen fick jag ett sms av Amanda så nu kanske jag ska köpa hennes jacka istället.. Men det beror lite på vad hennes mamma tycker och hur mycket hon vill ha för den och så.
Igår va jag hemma hos min brors kompis och drack lite, Sandra följde med också. Efter ett tag hittade vi ett charad-spel och då blev det lite fart på stället haha. Vi hade väldigt kul faktiskt men drog hem ganska tidigt eftersom både jag och Sandra skulle upp och jobba idag..
Nu ska jag gå på promenad med Amanda, pussaaar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0