battre sent an aldrig?

Jag ar verkligen varldens lataste manniska. Sa typiskt mig att tro att jag ska orka blogga en massa, jag vet ju att det inte kommer handa.. Jag som lovade massa bilder pa mina klader.. Fast dom kommer ni iaf fa se nar jag kommer hem och tar outfit bilder :) Kan i alla fall saga att jag har kopt en ny skinnjacka, en stor mysig halsduk, tva fina vaskor och massa mer! Men det jag ar nojdast med ar nog presenterna jag har kopt, jag tycker verkligen att jag har lyckats bra i ar, hihi (: Tyvarr sa har jag bara kopt presenter till min familj+nagra till speciella, sa ni vanner som laser bloggen, don't get your hopes up :)


Vi va kissekatter och Hulken pa halloween!

Vi hors kanske innan jag aker hem om jag blir sugen pa att blogga, annars far ni har det sa bra. Nu ska jag hoppa in i duschen och gora mig klar for att aka pa shopping-aventyr :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0