Oh happy day..

Ojojoj, det här har varit en sjukt lång helg.. Men faktiskt, trotts en himla massa jobb, så har den varit ganska bra. I lördags efter jobbet åkte jag fort hem och duschade och fixade till mig lite, sen mötte jag upp Cornelia i Blåsut och gjorde sällskap med henne till Gullmarsplans bowling där vi mötte upp massa andra från jobbet. Det blev en massa bowling men ännu mer öl och trotts att jag blev lite små rund om fötterna VANN jag! Jättestolt.

Idag va det bara jobb jobb jobb, någon jävla Horse show i globen, bajs va mycket gäster vi hade på jobbet.. Men nu behöver jag inte jobba förän torsdag och efter det är jag ledig en heeeel vecka. Kan ni fatta, en HEL helg ledigt?
Nu måste jag kila. Puss och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0