Sarisen tog svinisen.

Japp, idag tog jag svininfluens-sprutan(?)! Jag, klen som jag är, tyckte såklart att det gjorde ont. Min arm är ganska förlamad men bättre än att få tryne och svans så jag klagar inte. Och för er som undrar så går jag fortfarande framlänges! =)
Idag fick jag världens bästa nyhet, min kära syster-yster kommer hem den 15:e december! Jag kan verkligen inte vänta, jag vill bara att dagarna ska flyga iväg så jag få träffa mina två favoriter. Zaza saknar sin godisbit.
Det kommer kännas så underbart att krama om dom och veta att dom inte ska någonstans, att jag inte ska någonstans, det kommer inte bli några fler hejdå, inga fler "åka hem" för nu delar vi hem.
Om typ en timme ska jag möta Amanda, ska köpa hennes jacka :) Efter det ska jag hem och chilla i sängen, kanske fråga Svante om han vill kolla på film..
Hörs sen eller imorn. Kärlek.

Kommentarer
Postat av: Sanna

inga fler hejda blir det alsking, det ska bli UNDERBART! <3

2009-11-27 @ 05:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0