Äntligen fredag!

Hallå där!
Jag veeet att jag har haft världens sämsta uppdatering hära men jag har fakitskt en ursäkt. Jag har jobbat rumpan av mig.
Även idag blir det jobb, men bara 17-19 så det är skönt. Efter jobbet ska jag skynda mig hem och duscha och byta kläder sen åka till Sabina och äta middag. Efter middagen ska vi åka till Nacka och föra hos Lojsan och sen blir det utgång. Har sett fram emot den här fredagen så sjukt länge, har inte varit ute på hur länge som helst, eller det känns så i alla fall haha.

Som jag lovade så ska jag lägga ut bilderna från Göta källare.
Kanske lägger upp outfit bild ikväll om jag hinner. Puss och kram så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0