En såndär rubrik.

Kanske dags att dra igång den här bloggen, eller vad säger ni? Jag tänker i alla fall inte ha något mesigt "Välkommen till min blogg jag heter Sara.."-inlägg utan jag går rakt på sak!

Igår fyllde Elsa 18 så det blev en kväll på Göta källare. Så fort vi kom ner till dansgolvet, eller ja det som brukar vara ett dansgolv, får jag syn på en såndär tjur ni vet..? Jag lägger upp en bild så kanske ni förstår lite bättre haha. Självklart skulle jag i alla fall rida på den så jag sprang fram som ett litet barn på julafton och tänkte inte på att den såg ganska läskig ut förän det var min tur. Men då var det ingen återvändo så jag hoppade upp och den körde igång. Det var jävligt svårt och jag har blåmärken på hela kroppen men nog fan var det något av det roligaste jag har gjort!




Nu ska jag gå ner och äta kött och potatisgratäng och ja.. det luktar allt rödvinssås! Mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0