In my head..

Söndagskvällen bjöd på det bästa en söndagskväll har att erbjuda, mys. Jag åkte hem till baby och kollade på två filmer, Girl next door och Shutter Island. Andra gången jag ser båda två, måste säga att Shutter Island makes a lot more sense andra gången man ser den, kan också bero på att den denna gång var textad..
Idag har jag varit med mitt skrutt Chanette och ätit sushi, som ni kanske ser på bilderna nedan.. Efter det mötte vi Linda och följde med henne till Farsta så hon fick äta en sallad innan det bar av till Nacka forum för lite shopping. Jag hittade dock inte mycket som föll mig i smaken.
Snart är det tänkt att Linda ska plocka upp mig med bilen så vi kan fara iväg på lite äventyr men fy fan va trött jag är. Ska ta en dusch och hoppas på att jag piggnar till för här kan jag ju inte ligga hela kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0