I've been there.

Älskade älskade du. Har aldrig kallat dig min bästa vän, men av alla mina vänner så är du helt klart min bästa. Vi förstår varandra på ett sätt andra inte gör, man behöver oftast inte säga så mycket.. Och just nu ser jag i dina ögon att allt är fel. Jag vet varför och jag förstår dig. Jag har varit där du är nu och det finns inga ord för hålet i hjärtat. Det finns ingenting som kan ta bort kvällarna man gråter, skriker, sparkar och tappar andan för det trycker så hårt i bröstet. Jag vet baby.
Men du har mig älskling. Jag står bakom alla beslut du tar, även dom dåliga, för det blir så ibland.. Du kommer gå vidare en vacker dag, du kommer få det allra bästa och dina ögon kommer lysa så där fint igen. Tills dess ska vi bara ha kul, tillsammans, du och jag. För det är så det ska vara.

Kommentarer
Postat av: Chanette

Varje gång jag läser det här vattnas mina ögon. Är så oerhört tacksam att jag har dig! Att veta att du alltid finns där gör mig trygg, som sagt så behöver jag inte säga så mycket.. du vet ändå. Jag älskar dig, världens bästa Sara!

2010-08-20 @ 18:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0