Maybe I'm amazed

Jag har gjort ett antal försök att ta mig upp ur sängen nu. Sen klockan 11 imorse när jag kom hem har jag legat här, gått upp och tagit en cigg och tänkt duscha men lagt mig i sängen igen.. Om och om igen. Snart ska jag ta mig samman och möta Chanette, snart.. Vi ska sola, fika, snacka skit och sånna tjejgrejer. Ikväll vill jag bara mysa framför en film med en påse godis, hoppas jag haffar lite sällis.
Gårdagen va mysig. Åkte till Hanna runt sju, handlade kräftor och massa gott och gjorde i ordning för kvällen. Runt nio kom alla, kände inte igen så många trotts att dom flesta tydligen hade varit på Rhodos samtidigt som oss. Men det blev en mysig kräftskiva. Jag stannade dock inte så länge, drack bara ett par cider innan jag drog in mot stan och mötte baby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0