Chokladrulltårta

Såhär mysigt hade jag det med Linda och Chanette i söndags. Kaffe, cigg och tjejsnack ♥
Igår var det dags att återvända till helvettet så underbara Linda plockade upp hela gänget och där började första dagen på vårt sista år i skolan. Hell yes.


Hanna va dock väldigt glad att få börja skolan igen. God knows why.



Efter skolan åkte jag och Chanette hem till mig och hade det mys med kaffe & cigg och senare chips med dip. Satt ute på trappan och pratade i flera timmar om allt och inget, som vanligt.
Nu sitter jag och myser med min lilla Oden. Vi har bakat rulltårta och kollat på Madicken, nu spelas Saltkråkan, Oden är nöjd. Jag är nöjd så fort min syster kommer hem så jag kan ta en kopp kaffe och en väl behövd cigg.
Talk to you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0