Don't tell me i'm not just because you ain't.

Här är en lite bättre bild på linnet jag och mamma sydde om, eller ja, vi klippte mest..
Jobbat hela dagen idag så ikväll har jag bara tagit det lugnt framför en film med familjen. Imorgon ska jag till tandläkaren klockan tre sen jobba 5-7 och på kvällen blir det förmodligen utgång!
Resan som jag hade hoppats på nu i Januari kommer inte bli av :( Men jag sparar dom pengarna och laddar ännu hårdare för två galna veckor i sommar! Jag tror det blir Rhodos, älskar allt om Grekland.. Maten är underbar, människor är trevliga, stränderna fina och det är alldeles lagom varmt.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Thessan :D

Åååh så fint linne då :D ...

2010-01-05 @ 22:52:00
URL: http://theresekovats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0