It's official..

..att jag är helt värdelös på den här blogg-grejen. Hur fan har folk tiden och inspirationen att blogga typ tio gånger om dagen, eller ens en? Jag gör i alla fall mitt bästa och faktum är att jag skriver för mig så om det inte passar med updates då och då så får ni faktiskt läsa en annan blogg :) 

Nu till min helg. I fredags ändrades planerna ganska mycket flera gånger men tillslut blev det jag, Chanette, Linda, Sofia och Sara som förade hemma hos mig med min bror. Efter det var tanken att vi skulle till Nype men den planen ändrades ganska snabbt och vi slutade på Royal garden.  Hade det trevligt, helgen innan löning så lite småsegt men vi hade kul ändå!

I lördags skulle det ju blivit bio med Sanna men lilla Godisen fick feber så jag gick med Volkan istället.

Igår blev det lunch med Peter i nacka, eller ja, han åt medan jag förgäves försökte suga i mig en sjukt glassig milkshake.. Till middag åt jag kinamat med V, mums mums och mums! Efter maten solade vi och sen tog jag ett par öl med syster.
"Kille, öl.. pang!" och så var helgen slut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0