vill vill vill.

Halloj.
Nu skulle jag egentligen ha varit på praktiken men hon som har salongen är sjuk så jag slipper :) Vaknade för någon timme sen och bestämde mig för att pyssla om mig själv lite så nu har jag duschat och haft inpackning i håret, rakat benen och smörjt in hela kroppen med vanilj-lotion. Sitter även med en ansiktsmask så snart är ompysslingen fulländad. Eller, jag försöker få Chanette att komma till mig ikväll och göra slingor på mig, min utväxt börjar gå över gränsen.. Så om hon gör det så är jag fulländad! Den här gången ska jag inte bleka slingor utan färga in två olika färger så det kommer bli jävla spännande.. 


Föresten så har jag värsta träningsvärken.. Min bror har köpt en boxningssäck och det är verkligen skitkul så det ska jag se till att göra varje dag, sjukt bra träning! 
Nej men nu ska jag fixa till mig lite, puss och kram!

Kommentarer
Postat av: hehe ..

Hahaha tränar du till räckligt mkt så blir du nästa paulo roberto ;) oj vilken humor haf har !

2010-01-13 @ 20:00:46
URL: http://theresekovats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0