I've had the time of my life.

Tillbaka från två galna veckor på Rhodos och har aldrig mått sämre. Har feber, kallsvettas, har ett sprucket knä och infektion i ögat, samt en äcklig jävla hosta och en rejäl baksmälla på det. Men vet ni? Jag har aldrig haft två bättre veckor. Vi träffade massa fina människor, bland annat våra underbara grannar som vi hängde med en hel del första veckan. Kändes väldigt tomt när dom åkte men samma dag kom nytt och ännu bättre sällskap ner så jag kom över det ganska fort (:
Om jag ska berätta om allt kul och galet vi har gjort så kommer jag sitta här tills inatt så håll ut så kommer det upp massa bilder imorgon kväll istället! Nu måste jag försöka vila om jag ska orka med sällis ikväll. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0