Beslutsångest.

Idag var jag med tjejerna i Nacka och preliminärbokade en resa till Rhodos. Jättefint hotell som både ligger nära strand och bargata. Problemet är att det är ganska dyrt i Grekland, en öl kostar runt 35 kronor och en tvårätters middag ca 150 kronor. Eller ja, det är väl inte dyrt men inte billigt heller och ska man vara borta i två veckor så blir det ganska mycket pengar.
Hur som helst så verkar resten av tjejerna väldigt säkra på att dom vill åka dit i alla fall medan jag funderar lite på bulgarien eller kroatien där en öl kostar ca 20 kronor och en tvårätters middag ca 90 kronor.
Jag vill verkligen inte behöva snåla på semestern och därför skulle det vara så jävla nice om det var billigt så man skulle kunna ta en drink var man ville, hur man ville när man ville.

Ska undersöka saken lite till och höra med mina kära vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0