Thinking is overrated.

Igårkväll kom uppvaknandet, mc dondalds + sommar 2010 = bad combination. Redan imorgon tror jag att det ska införskaffas ett gymkort, känner mig verkligen otroligt taggad. Eller så kanske jag åker och köper lite träningskläder imorgon.. Ifall träningslusten skulle ta slut så har jag kläderna som en back up, vem tackar nej till att dra på sig en ny outfit liksom? En outfit som dessutom består av tighta små byxor och magtröja.. Eller det blir i och för sig inte ett plus för än jag faktiskt har tränat ett tag..

Under middagen idag satt jag och mamma och planerade in hur vi skulle lägga vår semester i sommar.. Har nämligen bestämt mig för att följa med till landet en vecka för att sola och bada. Hur som helst så har jag ju tänkt att ta Rhodos-resan i sluten av juni/början på juli men nu när jag kollade kalendern så blir det så mycket i början på sommaren och så lite i slutet.. Hur löser jag det här? Men en sak som är säker är att den 16 juli, på min födelsedag, skickar jag iväg föräldrarna till landet och har grillfest i trädgården igen! Längtar..

Nu ska jag ta en cigg och längta som en galning efter vad som kommer bli en galen sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0