Purifying

Jag skulle verkligen vilja skriva att jag inte har druckit en droppe ikväll, men då skulle jag ljuga.. Men bara lite. Jag drack några klunkar vid 9 så nykter är jag allt! Det känns skönt. Men fan va jag känner mig ensam, helt liten i min stora säng.. usch. Och nu lät det som att jag är ensam bara för att jag är nykter och som att jag aldrig är ensam full. Fuck it, jag hatar att vara ensam och undviker det så mycket jag kan. Men ikväll kände jag att jag ville vara själv. 


Tänk att något som är så litet, obetydligt och oviktigt för en person kan betyda så mycket för en annan. Ikväll va det en människa som verkligen gjorde mig glad. Det va inget speciellt, det va ingen speciell, men det betydde så jävla mycket. Fan, jag ska tänka på det. Om jag genom något så litet som en kram kan göra någon såhär glad ska jag fan börja kramas mer! Kramar till folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0