Putting the pieces together

Det finns tydligen en människa med svar på allt, synd att jag inte har en aning om vem männsikan är bara. Meeen.. Nu är jag informerad om att filmen jag såg igår va uppföljaren (världens sämsta) till den jag faktiskt ville se!
Jag ligger fortfarande i sängen, Chanette ligger brevid och sover sött.. Själv börjar jag bli sjuk så har bara legat och hostat hela natten, fy. 

Nu är det nog ändå dags för frukost, och så ska jag nog ta ett bad. Kanske försöka plugga lite naturvetenskap?

Kommentarer
Postat av: S

Jag gillar att vara anonym ;)

Crank filmerna är bra båda två, den första är bra och rolig, den andra är rolig den med pågrund av hur orealistisk den är :P

2010-11-09 @ 16:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0