Saaaraaa...

.. har en braaa dag! Inte helt ovanligt nu för tiden.
Efter en hel dag i skolan åkte jag och satte mig på ett café i Ringen och pluggade ytterligare några timmar. OM jag ger mig själv cred för det! Okej nu ska jag komma ner till jorden. Efter att ha pluggat åkte jag och mötte mamma, övningskörde till Farsta och där hittade jag ett par jättefina skor. Helt klart nöjd med dagen.


Just nu står jag i Chanettes kök och lagar hamburgare! Jag är jättehungrig så hoppas att hon och Nora kommer hem snart så vi kan sätta på en film och trycka i oss burgare. Nu ska jag hacka lite grönsaker, eller nej skära ska jag göra. Puss!

Kommentarer
Postat av: amanda

bra sara! så stolt över dig :D

2010-11-10 @ 23:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0