Till något roligare.




Idag hade vi naglar i skolan och eftersom jag har missat väldigt mycket och ligger väldigt mycket efter så har alla andra redan övat på att sätta på tippar, göra med gele på några naglar och även gjort en hel hand med fransmanikyr en gång. Inte helt lätt att hänga med. Men jag måste säga att min första praktiska lektion gick väldigt bra. Jag gjorde två hela naglar (långfinger och pekfinger) och sen hade jag tid över så då byggde jag på hennes övringa tre naglar utan tippar. Längtar redan till nästa lektion, för en gångs skull!


Kommentarer
Postat av: thessan

du va så duktig sara =) tack tack

2010-11-30 @ 11:55:59
URL: http://theresekovats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0