Tell me why you lookin' so confused when I'm the one who didn't know the truth.

Det känns lite som att någon har tagit en nål och stuckit den i mitt hjärta och låtit alla känslor rinna ut. För jag är inte speciellt arg, ledsen eller ens besviken. Det är för mycket för att ens känna något för det. Det är lite som att jag inte har levt dom senaste åren, för ingenting va på riktigt. Inte ens det jag önskar va på riktigt kan jag känna mer. 
Och jag hoppas att ni skäms, för det är verkligen bara pinsamt.


http://www.youtube.com/watch?v=ggWyUEuGcWY

Kommentarer
Postat av: S

Fuck em, right in the ear! Du är för bra för att få skit från andra, om jag förstår din post rätt.

2010-11-28 @ 18:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0