Welcome to the good life

Goooodmorgon! Efter en lång helg är jag fan glad att det är söndag, söndagar kan vara riktigt mysiga..
Fredagen började jag hos Sandra, drack några öl och snackade skit. Efter det drog jag och mötte Joshie på drinkar och shots innan jag vinglade iväg och mötte tjejerna. Vi drog upp till något hotellrum vid Östermalmstorg som Lindas kille och hans kompisar hade hyrt, där blev det champagne och vin. Efter det drog jag och Chanette till Ambassadeur och dom andra till Nype. 


Igår va jag bakis och trött efter jobbet så tänkte verkligen bara ta det lugnt, fast nää.. Så jag mötte Chanette på Söderhof, blev ett par öl där innan vi drog till Wok och drack lite till och sen bar det av till Lobby. Hade en sån där kväll när jag bara kände mig trött och ful så drog hem runt tre.
Nu ska jag och älskling iväg och sola. Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0