I got knocked the fuck out.

Det blev ingen bowling igår, vi va inte så effektiva så klockan blev för mycket. Meeen, tävlingsmänniska som jag är så vann jag i alla fall. Jag gjorde 300 sit-ups, vilket är 188 fler än vad min klena motståndare klarade av. Men åter igen så mår jag som jag förtjänar idag. Ja, jag svimmade efter. Jag önskar verkligen att jag kunde sett mig själv. Jag stog upp och skulle laga mat, sen blev jag yr så jag satte mig på sängen och sen vaknade jag på golvet med en jävla huvudvärk och helt panikslagen för jag visste inte var jag va. Jag ramlade alltså framåt ner på golvet och landade på huvudet. Bra Sara. Men jag vann i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0