Godnatt.

Jag är trött men mår så jävla illa.. Blir bara värre när jag blundar men samtidigt blir det värre desto längre jag är vaken. Känns ju lite jobbigt faktiskt. Ja ni, det här måste vara spännande för er, jag vill bara ha lite sympati.. empati? Något vill jag i alla fall ha.


Vad har jag gjort idag då? Jo jag har varit i skolan, hela dagen. Duktig_tjej_91. Jobbade mellan 6 och 9 och sen mötte jag baby en stund innan plikten kallade, ja hans plikt dårå.. Jag har inte så många. Är en riktig schtekare faktiskt.
Jag undrar om jag har feber.. Det känns lite så, skriver massa konstigt. Men det är ju synd att ta bort det, för vad skulle jag skriva då? Har inte så mycket att komma med faktiskt.
Kan ju berätta att jag känner mig väldigt känslomässigt förvirrad. Men det gör väl alla ibland? Jag gör alltid det tycker jag, kan aldrig bestämma mig för vad jag känner. Vet precis vad jag tycker och tänker.. men känner, åh nej, aldrig. Tror jag tänker för mycket.. Just nu tänker jag i och för sig inte alls, fingrarna bara slukar tangentbordet! Helt fantastiskt.

Nej vet ni, nu rundar vi av här. Gud vad jag funderar på att inte publicera det här, vad ska mormor säga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0