The club can't even handle me right now

Har haft en awesome helg med mina bästa vänner.



I fredags var jag med Chanette och Hanna på Lobby. Hade en jävligt bra kväll men mådde verkligen som jag förtjänade i lördags, låg i fosterställning i Chanettes säng..


Några timmar senare var jag på benen igen och på väg till jobbet!


Lördagen bjöd på Wokhouse och Magenta. Har nog aldrig känt mig mer levande i hela mitt liv. Bästa vän, du gör mig stark.


Idag har jag hängt med William och Linda och senare på kvällen hookade vi med Henke och drog på bio. Såg Get him to the Greek, sjukt rolig! Nu ska jag släcka lampan och somna medans jag fortfarande har den här underbara känslan i kroppen. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0