What is worth the price is always worth the fight

Mätt som en plätt efter massa potatisgratäng, myyyms! Det blev utgång igår i alla fall, eller jag va nykter och åkte hem tidigt men det kändes bra att komma ut i alla fall. Sov jättedåligt inatt så det var en lättnad när jag fick gå tidigare från jobbet. Hann till och med åka och kolla på första halvleken av matchen jag ville se innan mamma kom och hämta mig för lite övningskörning. Vi körde i två timmar och det gick riktigt bra! Nöjd tjej.

Snart ska jag gå upp och äta lite tårta, kära systeryster fyller år idag, hela 32 år!
Jag vet icke vad jag ska göra ikväll, känner mig lite.. klyven? Är jävla trött men känner inte för att vara ensam. Nej, ensam är inge bra. Tror jag ska slå tjejorna en pling, en kaffe och cigg med mina bästa sitter aldrig fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0