I don't trip because i know that i'm the girl you come home to every night

Jag önskar verkligen att jag förstog hur man lägger upp en video men naaaaj.. så den får åka upp på facebook istället. Stackars Lucas som trodde att han skulle få vara med på en blogg.
Well.. här kommer lite bilder istället!
Hahaha skrattar så jag får ont i magen varje gång jag ser den här!
Alltid som sötast dagen efter
Okej, kvällen i korta drag. Linda hämtade mig, Chanette, Lucas och Henke.. Vi alla drog till Wokhouse och krökade. Drog vidare till Victoria där det va helt dött, verkligen helt. Men jag och Chanette dansade och hade det kul ändå. Efter det drog vi till Mc Donalds och grabbarna vidare till Rose. Någonstans borta vid Östermalmstorg lyckades Chanette haffa en flaska champagne och sen bar det av hemåt. Taxi till gullmars, hoppade på fel buss där och gick från Hammarbyhöjden. Kommer äntligen hem till min varma mysiga säng när baby smsar " jag mår verkligen inge bra". Det va bara att hoppa in i en taxi till söder och hämta den stackarn. Ett par timmar senare var vi hemma i hans säng, jag i ganska gott skick, baby i något sämre..

Nu ska jag sätta på Sex and the city 2 och ta en klunk av min iskalla cola. Life's good.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0