GIVE ME EVERYTHING TONIGHT

Det är en sliten tjej som skriver idag. Har jobbat sjukt mycket dom senaste veckorna, eller ja, sjukt mycket för en som har som jobb att sova och äta i vanliga fall hehe.. Riktigt kul och känns bra att göra något vettigt av dagarna, men faaan va trött man blir. Jag har seriöst inte varit ute på 3 veckor. Och det blir ingen utgång i helgen heller för jag jobbar fredag-måndag. Men keep your mind on the money, money on your mind.. Eller hur är det?

Nu ska jag färga systerysters hår sen blir det väl att åka hem till baby, tror inte jag klarar en natt utan honom. Sajk.
Och där spydde jag på mig själv haha.
Herråååå, pussenussstuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0