NOTHING PERSONAL, IT'S JUST SHOES.

"tack nu vet vi att du inte tycker om mina skor, inte för att jag bad om din åsikt. Och du har ingen aning om hur höga dom är eller från vilken affär. Och det spelar ingen roll heller. Det är inte du som ska ha på dej dom. Och för din information så va dom sjukt billiga för jag har andra grejer att betala min lön med den här månaden såsom hyra, laptop osv. Så det är väl inte upp till dej att dömma vad jag prioriterar mina pengar på?;) så nästa gång du ska lägga upp nån av mina bilder på din blogg så glöm det för jag har inte frågat om din åsikt"

Haha hjälp. Men tack för lånet av bilden Nicole!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah

2011-04-05 @ 17:23:43
Postat av: Anonym

hahahahahaha

2011-04-05 @ 18:26:05
Postat av: Anonym

herregud aggresiva cheyen

2011-04-06 @ 21:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0