HAD TO DO IT

När jag har tråkigt läser jag bloggar, eller läser och läser.. kollar väl mest bilderna. Hur som helst.
Inte för att vara den, meeen.. ibland blir jag så ledsen på folk. Det finns så sjukt söta tjejer som bara inte förstår.
Det kan vara jättesvårt att klä sig, absolut. Vissa gånger blir det jättebra, andra gånger inte lika bra. Men snälla.. det är så enkelt. Och att matcha ögonskugga med kläder, är aldrig aldrig någonsin, no matter what, okej. Och hur man man inte märka när en tröja bara är riktigt jävla ful?
Och klackskor måste nog vara det största problemet. Man har inte klackar som är lägre än 10 cm, helst inte under 12. Det ger helt fel effekt. Klackar har man för att få bättre hållning, för vissa kanske att se längre ut, och självklart för att det är jävligt snyggt. Men sätter man på sig ett par 7 cm höga klackar ser man inte bara kort ut, utan osäker också.
Och har man inte råd med dyra klackar så keep it simple. Man kommer aldrig undan med klackarna med nitar från DinSko, däremot dom helsvarta pumpsen.. kan gå.
Sen tycker jag att det är jävligt ballt med folk som vågar stå ut, köra sin grej. Alla vill inte se likadana ut, tack och lov. Men det finns ju fortfarande fint och fult. Jag tycker inte bara att folk med magtröjor, höga jeans och converse klär sig snyggt. Kavaj och klackar kan va skitfint men jag vill inte ha det. Strumpbyxor och kjol kan vara jättegulligt men jag skulle inte sätta på mig det för allt i världen.
Det är bara det att det finns fint annorlunda..
.. och fult annorlunda
Och nu känner jag mig ganska klar här.. skönt att ha det här ur världen!

Kommentarer
Postat av: Nicole

tack nu vet vi att du inte tycker om mina skor, inte för att jag bad om din åsikt. Och du har ingen aning om hur höga dom är eller från vilken affär. Och det spelar ingen roll heller. Det är inte du som ska ha på dej dom. Och för din information så va dom sjukt billiga för jag har andra grejer att betala min lön med den här månaden såsom hyra, laptop osv. Så det är väl inte upp till dej att dömma vad jag prioriterar mina pengar på?;) så nästa gång du ska lägga upp nån av mina bilder på din blogg så glöm det för jag har inte frågat om din åsikt

2011-04-03 @ 21:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0