Why does love always feel like a battlefield?

Hej!
Kom precis hem från Årsta, har varit och hängt lite hos Natalie och Robin. Chanette, Lorenzo och Tomas var också där, alla ska ut ikväll.. Men icke jaaag! Duktig tjej jobbar hela helgen. Och är dessutom jättetrött och börjar bli sjuk så det är nog lika bra att ligga i sängen, vilket ändå känns jävligt skönt efter en stressig vecka.
I måndags jobbade jag 11-15, i tisdags hade jag teoriprovet, i onsdags jobbade jag 15-20, i torsdags körde jag upp klockan 08:10 och idag har jag jobbat mellan 11 och 18. Så lite vila ska nog inte skada.
Och ja, det jävla körkortet.. Det känns så jävla skönt! 57 rätt på första teoriprovet och godkänd första uppkörningen, för att skryta lite bara.. Hehe.
Nu ska jag kolla lite på tv innan det är dags att sova, ögonen faller snart igen i alla fall..
Ni får ha en super fredag och skaka lite rumpa för mig med! Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: S

You rock! Awesome att det gick så bra för dig på uppkörning och prov! Glader

2011-04-16 @ 13:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0