DAY 1 - INTRODUCE YOURSELF

Nu när jag ska sätta igång börjar det kännas lite knäppt.. Jag är ganska säker på att dom flesta av er redan vet vem jag är. Men det är väl bara att satsa.
Mitt namn kanske aldrig riktigt framgår, så Sara Reutland är det. Jag är 19 år gammal och bor i Enskede med min mamma, pappa, syster och hennes söta lilla son. Jag har även en storebror (världens bästa dessutom!) men han flyttade hemifrån i somras. På dagarna gör jag inte mycket mer än att gå i skolan, försöker plugga lite på eftermiddagarna och jobbar då och då på McDonalds Globen Aka. Helvettet.
Fredagar är bra men onsdagar och lördagar är mina absoluta favoritdagar. Det är då jag och min bästa vän Chanette gör stan osäker. En typisk kväll börjar med förkrök hos mig innan vi drar in till vårat favorit förkrök Wokhouse för några öl. Sedan brukar det för det mesta bära av till Entourage och sedan Lobby. Där det är bra musik i rätt takt befinner sig jag och min rumpa! 

Framtidsplan har jag inte mycket av. I Juni tar jag studenten och då vill jag bara resa och leva the good life. 
Kan det här kanske räcka? Känner ni mig lite bättre nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0