DAY 2 - YOUR FIRST LOVE

Jag måste väl säga att Alex var min absolut första kärlek. Men, om det var kärlek så är kärlek verkligen var det låter som, en lek. 
Vi träffades första gången hos min dåvarande bästis Lina. Han var intresserad, jag var helt ointresserad.. Men han var snäll och kul så vi umgicks mycket, jag, Alex, Lina och Niklas. Efter ett tag rann det ut i sanden, vi slutade umgås, men jag var lika glad för det! Tills han skaffade flickvän..
Jag kommer ihåg det väl. Jag var i Falun på klassresa, Lina ringer och berättar att han har bytt Civilstånd på PA.. Han var tillsammans med Thessan, en tjej vi absolut inte tyckte om på den tiden.
Och ja, lika mycket som ni undrar, undrar jag. Vad fan hände sen? Jag vet inte. Eller jag vet väl.. För jag vill alltid, alltid och alltid ha det jag inte kan få. Så egentligen var väl min första kärlek bara en olycklig kärlek? Det kanske är därför jag blivit så jävla dålig på att välja killar..
Men ja svårare än så är det väl egentligen inte.

Min första kärlek var en lek.

Kommentarer
Postat av: Therese

ja , den dära elaka tjejen som snodde din första kärlek känner man ju tyvärr ... Hon va jag !

2011-02-27 @ 00:03:39
URL: http://theresekovats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0