Det blev en bok

Idag suger allt. Eller nu överdrev jag.. Men jag vill verkligen inte gå ut ikväll, skulle bara vara dryg och otrevlig mot precis alla. Så istället vill jag köpa jordens största godispåse och äta med bra sällskap. Men ja, vafaan är bra sällskap en dag som idag? Det finns nog inte en ända människa jag skulle klara av i denna stund. Det här måste ju vara värre än när det finns en människa man vill träffa men inte kan. Men att kunna men inte vilja.. helt frustrerande!
Nu när jag skrivit ner det så känns allt lite bättre. Har dock ingen lösning på problemet. Däremot så kan problemet ha uppstått lite i och med att jag inte har rökt på hela dagen..

Och för att skryta lite. Jag hade cigg när jag vaknade som jag gav till Chanette, som rökte TRE cigg på väg till skolan. Redan då trodde jag att jag skulle dö. Efter lunch stog hela världens ungdomar på skolgården och rökte, ville dö mer. Sen åkte vi till Farsta för att dansa Zumba, jag blev jättetrött och äckligt röksugen. När jag kom hem åt jag två middagar, inget konstigt när jag försöker sluta röka.. Och nu är jag sjukt jävla röksugen. Skjut mig liksom. Men duktig tjej ska klara sig. Så länge man hela tiden har något att äta så klarar man sig. Nu kanske ni också kan förstå tanken med jordens största godispåse..

Överdrivet tråkigt inlägg.. stackars er. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0