Så. Nu kanske jag borde säga hej. Jag har haft en helt okej kväll. Har haft kul men människor kan vara så jobbiga ibland. En dampfitta och en ja.. vet inte riktigt vad. Men hämnden är ljuv och jag tror jag lyckades ganska bra på facebook. Google & Facebook ♥
Nu har jag kikat lite på John Q, väldigt lite.. Såg en bilolycka sen stängde jag av. Hej jag kommer drömma att jag dör i en krock inatt..
Nu ska jag i alla fall ta och nanna kudden för imorgon blire plugg. Eller ja, jag ska bygga en sko med pappa? Bild måste ju vara det mest patetiska ämnet.. Hemuppgift "Gör en sko och en serie - minst tre rutor!". Känns som att jag kommer få jobba riktigt hårt på detta..
Efter det blir det i alla fall övningskörning!
Nattinatti på er mina älskade underbara fina äckel ♥
Oj tre ♥, hehe fyra med det här.. mycket kärlek ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0