I HEART ME

Så.. idag är det alla hjärtans dag. Om jag är uppspelt? Nä. Om jag känner mig ensam? Nä. Om jag blir äcklad av att se allas facebook statusar? Lite.
Men jag är nöjd, för idag firar jag hur jävla mycket jag älskar mig själv. Och hur jävla kär jag är i livet just nu. Allt går min väg och om det finns en dag för att uppskatta, så varför inte?
Tack tack tack till alla er horungar som har fått mig att inse vilken typ av människa jag inte vill spendera Alla ♥ dag med. Och tack tack tack till alla mina fina vänner för att ni gör mig stark. Och tack tack tack till min älskade familj för att ni ställer upp i vått och torrt.

Kommentarer
Postat av: Linda

Du gör mig stark. älskar dig!

2011-02-15 @ 14:43:06
URL: http://lindagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0