I LOVE PARTIES

Jag kan ju börja med att berätta att jag spenderade mina 4 timmar framför tv:n. Jag hade dock tur.. Desperate Housewives, dubbla avsnitt Vänner och avslutningsvis OC. Men tack för övriga tips, mycket lockande.. Haha.
Nu sitter jag hos mitt ex och ska snart lira lite tv spel, blir väl Call of Duty eller Resident Evil 5 som vanligt.. Kände mig lite bakis så har laddat upp med Fanta, chips och dip också!
Nu när onsdagen är över börjar jag ladda inför lördagen. Jag och mina fina tjejer börjar kvällen hos mig med drinkar innan vi drar ut och dansar. Kommer bli grymt. Som alltid.
Nu ska jag trösta mitt lilla ex som är lite ledzen i ögat. Vi hörs sen eller imorgon.

Och haha.. Vem jag träffar? Träffar är nog en försköning av det hela. Behöver jag säga mer?

Kommentarer
Postat av: Der

Vad heter killen du vaknar upp hos ;))

2011-02-03 @ 23:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0