Jaaag måår så jääävla dåååligt!

Just nu sitter jag och försöker pussla ihop dom få minnena jag har från kvällen igår.. Får lite hjälp av Chanette via facebook chatten, teamwork!
Jag och Natalie började i alla fall kvällen hos mig med ett par Cider innan vi drog till Woken och tog ett par öl där. Efter det drog vi ner till Entourage och dansade lite innan vi drog vidare till Pure. Runt.. ja vad fan kan klockan ha varit.. typ tre (?) snubblade vi in på Lobby. Vi hade flytets flyt igår! (Och hahaha nu dör jag lite, Bobby på Entourage måste ju vara världens pinsammaste. "Tjejer tyvärr, en får betala en går fri." "Skitsamma då Natta, vi drar till Pure istället." "Äeeeh men tjejer kom, kom in ni!")
Inne på Lobby bjöds det på shots. Fick välja mellan att ta en shot eller få den hälld över mig.. Att jag hellre lät den rinna ner för min hals och blöta ner hela min tröja säger ju ganska mycket om hur jävla wasted jag va igår. Jag är imponerad över att Natalie kunde ta sin shot utan att totalt stupa!
Nu ska jag kolla på One Tree Hill och ladda om lite för ikväll ska jag försöka ta mig hem till Chanette och sova där för imorgon är det back to reality.
Jag önskar att ni (förutom illamåendet) kunde få ha samma underbara känsla i kroppen som jag har. Jag tror att det är ren och skär lycka.

Kommentarer
Postat av: baksmällannnn

hahahaha!!

2011-02-14 @ 11:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0