Just own the night

Hej underbara.
Fick en kommentar om att jag borde berätta vad jag gör om dagarna, vilket människan kommer få ångra.. hehe. Jag gör nämligen inte ett jävla skit. Jag borde gå till skolan men det gör jag inte.
Så, idag vaknade jag hos.. Vet inte riktigt vad vi ska kalla honom, kan tänka på mycket passande men ska väl försöka vara snäll, så horan.. Nä skoja. He-he. Jag vaknade någonstans i alla fall, och ni som läser bloggen mycket vet ju att jag hatar att vakna ensam, så hora eller inte.. Det var trevligt. Efter lunch och degande framför tv:n kom mamma och hämtade mig och det blev två timmars körning.
Nu har jag käkat middag och ska snart hoppa in i duschen och göra mig redo för kvällen. Jag ♥ Onsdagar. Blir Entourage ikväll, har massa energi att göra av med känner jag så ikväll blir det att skaka rumpa! Hörs innan jag drar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0